KONCEPCJE REKLAMOWE



NIE TRAKTUJĘ REKLAMY JAKO PRACY, TO MOJA PASJA I SPOSÓB NA ŻYCIE. NIE CHCĘ SŁYSZEĆ, ŻE PROJEKTY, KTÓRE TWORZĘ SĄ CIEKAWE, ODKRYWCZE CZY ZASKAKUJĄCE. ZALEŻY MI, ABY SKŁANIAŁY INNYCH DO KUPOWANIA REKLAMOWANYCH PRODUKTÓW.
Doskonale zaprojektowana kampania to wynik gruntownych badań z zakresu nauk behawioralnych, segmentacji konsumentów, jak również trafnego pozycjonowania marki i reklamy. Zrozumienie motywów wpływających na sprzedaż produktów w danej kategorii, jak również określenie stopnia, w którym dany produkt zaspakaja potrzeby nabywcy, staje się kluczowym elementem procesu strategicznego. Sekret udanej kampanii reklamowej tkwi w głęboko zakorzenionych w pamięci emocjach, wywołanych niepowtarzalnym obrazem oraz tekstem, podkreślającym wyjątkową cechę reklamowanego produktu. Umiejętne pokazanie znanego w nowy nieznany sposób lub zupełnie nowego w świetle starych przyzwyczajeń potęguje skuteczność reklamy. Uważam, że jej prawdziwa siła tkwi w „WIELKIEJ, PORYWAJĄCEJ HISTORII”, opowiedzianej w oryginalny sposób.


„Wszystko rozpocznie się w miejscu i czasie, w którym opowiesz fascynującą historię, historię z którą będą utożsamiać się Twoi słuchacze, historię pozostawiającą margines na swobodną interpretację, historię która będzie przekazywana dalej…”