GRAFIKA REKLAMOWA



„NIE MOŻNA WIEDZIEĆ NICZEGO NA ZAWSZE. CAŁE ŻYCIE TRZEBA POSZUKIWAĆ NOWYCH ROZWIĄZAŃ. DLATEGO TO, CO ROBIMY MUSI BYĆ NASZĄ PASJĄ.” – DAVID OGILVY
Budowa świadomości marki to bardzo złożony proces. Marka to przede wszystkim obietnica składana klientowi, zestaw cech, korzyści i wartości. Marka to symbol niosący przesłanie, które przez cały czas powinno funkcjonować w świadomości konsumenta. Zarządzanie nią stało się najistotniejszą częścią składową rynkowego sukcesu. Współczesna marka ma największą wartość spośród wszystkich aktywów, którymi dysponuje jej właściciel, dlatego musi on wyraźnie wyróżnić ją spośród konkurencji. Powinien nieustannie poszukiwać nowych dróg komunikacyjnych, podkreślać jej obecność na rynku, a przede wszystkim dbać o jej niezmienną tożsamość.


„Wszystko rozpocznie się w miejscu i czasie, w którym opowiesz fascynującą historię, historię z którą będą utożsamiać się Twoi słuchacze, historię pozostawiającą margines na swobodną interpretację, historię która będzie przekazywana dalej…”