COPYWRITER


SLOGANY

„ŚCISŁE POWIĄZANIE OBRAZU ZE SŁOWEM JEST TRUDNIEJSZE DO OSIĄGNIĘCIA NIŻ SIĘ WYDAJE WIĘKSZOŚCI OSÓB ZAJMUJĄCYCH SIĘ TWORZENIEM REKLAM. TO COŚ WIĘCEJ NIŻ TYLKO ZWIĄZEK CZY POWIĄZANIE – TO MUSI BYĆ FUZJA”. – DAVID BERNSTEIN.

Dobry slogan w ciągu kilku sekund wbija się w świadomość i wpływa na sposób postrzegania rzeczywistości. To pierwsze wrażenie jest przetwarzane przez mózg, a następnie szufladkowane jako podstawowe odniesienie do oceny dalszej komunikacji.

Zobacz więcej


SLOGANY REKLAMOWE

„NIKT NIE CZYTA TEKSTÓW REKLAMOWYCH” – CZY TO PRAWDA? WEDŁUG DAVIDA OGILVEGO WSZYSTKO ZALEŻY OD DWÓCH CZYNNIKÓW. ILU CZYTELNIKÓW ZAINTERESOWANYCH JEST REKLAMOWANYM PRODUKTEM ORAZ ILE OSÓB ZWRÓCI UWAGĘ NA OBRAZ I SLOGAN.

Zdradzę Ci teraz największy sekret copywritingu. Zbierz najważniejsze informacje o produkcie i opowiedz o nich w niezwykły, kontrowersyjny, dowcipny lub tajemniczy sposób. Nadaj wyjątkową lekkość Twojej reklamie, a porwana przez wiatr, będzie szybować jeszcze długo po tym, jak przestanie wiać.

Zobacz więcej


PRZYGODA

Co popycha człowieka do ryzykowania życiem, badania, gdzie znajdują się granice ludzkich możliwości? Czy chodzi o potrzebę potężnego zastrzyku adrenaliny, czy może o sprawdzenie własnej wytrzymałości fizycznej i psychicznej? Dla większości ludzie uprawiający sporty ekstremalne to grupa wariatów pragnących skręcić sobie kark w możliwie najbardziej wymyślny sposób. Problem w tym, że takie ocieranie się o śmierć jest bardzo kuszące i nawet groźby trwałego kalectwa lub utraty życia nie są w stanie wyleczyć „syndromu kamikadze”.

Zobacz więcej


MARKETING

Recesja stała się faktem. Aktywność przemysłu spadła na całym świecie.
Te i podobne slogany można usłyszeć na każdym kroku. Kryzys nierozerwalnie łączy się z drastycznym cięciem kosztów. W tej sytuacji wielu menagerów uważa, że firmy, które odpowiednio dopasują je do obecnych warunków rynkowych i nie zaprzestaną, kreatywnych działań marketingowych, mają duże szanse na zajęcie pozycji lidera po okresie recesji.

Zobacz więcej


„Wszystko należy robić tak prosto, jak to tylko jest możliwe – ale nie prościej” – Albert Einstein