BRIEF


CHARAKTERYSTYKA MEDIÓW

Koszty dotarcia za pomocą tradycyjnych kanałów marketingowych do potencjalnego odbiorcy nieustannie rosną. Planowanie mediów staje się znacznie utrudnione poprzez różnorodność środków przekazu oraz gwałtowny rozwój ery multimedialnej. Z badań wynika, że coraz większa liczba osób nie potrafi podać nazwy marki reklamowanej podczas oglądanego wcześniej programu. Czytając ten tekst z pewnością zastanawiasz się nad sensem prowadzenia działań reklamowych. Przyjrzyjmy się przez moment krótkiej charakterystyce mediów.

Przeczytaj więcej


REKLAMA BEZPOŚREDNIA I PROMOCJA SPRZEDAŻY

Reklama bezpośrednia jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów marketingu. Gwałtowny rozwój komunikacji opartej na bazach danych, doprowadził do znacznego ograniczenia masowych działań reklamowych.

Przeczytaj więcej


PUBLIC RELATIONS

Public Relations, to transakcja wiązana. Media żyją dzięki informacjom, a firmy dzięki mediom. Podstawą owocnej współpracy opartej na obustronnym zaufaniu i poszanowaniu, jest bezwzględne przestrzeganie zasad etycznych. To one bezpośrednio wpływają na kształtowanie relacji pomiędzy światem mediów, a biznesem i polityką. W znacznym stopniu wpływają na zwiększenie odpowiedzialności społecznej, przejawiającej się na wszystkich poziomach zarządzania.

Przeczytaj więcej


ROZGŁOS BUDUJE MARKĘ! ROZGŁOS SPRAWIA, ŻE WSZYSCY MÓWIĄ O TOBIE! ROZGŁOS TWORZY ŻYWĄ REKLAMĘ!

To najważniejsza część całej strony! Esencja, której wyciśnięcie nadaje wyjątkowy smak potrawom. Pozwolisz, że zamówię kolejne danie, ale to za chwilę. Wróćmy jeszcze na moment do starego dobrego kotleta.

Przeczytaj więcej


MARKETING UKIERUNKOWANY

Z badań wynika, że największą grupę konsumentów stanowią racjonalni pragmatycy. To ludzie twardo stąpający po ziemi. Decyzje zakupowe opierają przede wszystkim na racjonalnej analizie rzeczywistości. Cenią sobie jakość, wygodę i odpowiednie dopasowanie produktów do ich stylu życia. W wielu przypadkach marka stanowi dla nich świadectwo jakości. Cena jednak musi być adekwatna, do jakości produktu.

Przeczytaj więcej


BADANIA W REKLAMIE I PUBLIC RELATIONS

Proces badawczy jest najistotniejszą częścią składową rynkowego sukcesu. Jego wyniki bezpośrednio wpływają na skuteczność przekazów marketingowych. Zgodnie z ogólną regułą wszystkie nowe projekty badawcze powinny mieć solidne podstawy wynikające z wiedzy, jaka już została zebrana (badania wtórne).

Przeczytaj więcej


ZACHOWANIA KONSUMENTÓW

Badania zachowań konsumentów, to jeden z najbardziej tajemniczych obszarów marketingu, bezpośrednio łączących go ze wszystkimi naukami behawioralnymi. Wyniki badań pozwalają wyjaśniać procesy towarzyszące wyborom, zakupom, używaniu produktów i pozbywaniu się ich oraz określają stopień, w jakim podstawowe i ukryte potrzeby zostały zaspokojone.

Przeczytaj więcej


KREACJA WIZERUNKU

Czy zdarzyło Ci się zaprezentować samego siebie w sposób zapewniający przychylność otoczenia, inscenizować pokazy swoich umiejętności, a nawet otwarcie mówić o własnych talentach? Współczesny świat to wielka maszyna PR-u, jeżeli każdy z nas jest częścią tego świata, to czy w sposób naturalny nie jesteśmy skazani na funkcjonowanie w społeczeństwie wykreowanych wizerunków?

Przeczytaj więcej



„Sto zwycięstw w stu bitwach nie jest szczytem umiejętności. Szczytem umiejętności jest pokonanie wroga bez walki” – Sun Tzu